RPG Listesi – Cumartesi

# Oyun Adı GM Sistem Setting Oyuncu Sayısı Tecrübe Düzeyi
2 We Came Here First * Yiğit Ertuğ Modern D20 Medieval 3-5 Orta
“Daha hızlı çek Olaf!”
‘Keşke bu kadar aceleci olmasaydık. Bu devasa kara parçasında bizi bekleyenleri bilseydik, sanırım drakkarımızı çevirip soğuk vatanımıza geri döner ve kılıçlarımızı bir kenara bırakıp çiftçiliğe başlardık.’
Grubumuz Amerika’ya gemi ile ulaşan ilk kaşif Vikinglerden biri. Drakkarlardan inmeleriyle kendilerini uçsuz bucaksız Amerika’da buluyorlar. Ama acaba hayatta kalıp bu yeni karanın hikayelerini anlatabilecekler mi?
3 Frolum’s Ring * Berkay Salar™ The One Ring Middle Earth 3. Çağ 3-4 Orta
Yıl 3017. Rohan yönetiminde nedeni henüz çözülmeyen bir zayıflık var. Yolsuzluk, hırsızlık arttı. Orklar geceleri köylere baskınlar yapıyor. Bu bitmek bilmeyen sorunların arasında sabırları taşıran şey ise Edoras daki bir cinayet olur. Cinayeti araştıran yetkililer sorunun çözümü için pek uğraşmayınca komutan Deormod gizlice bu sorunu çözecek bir ekip kurmak ister. Kendince sebepleri olan 2 elf ve vatansever 2 rohanlı bu işi yapmaya gönüllü olurlar. Bakalım başarabilecekler mi
4 Hunt For Mjolnir* Kubilay AYDIN d20 Dragonlance 6-8 Tecrübesiz
Elir genç bir viking kızıdır, bir gece sevgilisi Vardar ile buluşmak için gizlice evden çıkar. İki sevgili köyleri olan Kjornar’ı yukarıdan gören bir açıklıkta ormandan çıkıp el ele tutuşurlar. Taze çam kokusu dolan ciğerleri kalplerinin daha hızlı atmasına neden olmaktadır. Havadaki çiğ, tenlerini ürpertse de aşklarının ateşi ile ısınırlar. El ele, göz göze dolunayın devasa bir yakamoz yarattığı koydaki gümüş rengin üzerinde nazlı nazlı dalgalanan iki uzun viking teknesine bakarlarken birden gökyüzü yarılır ve devasa bir ateş topu göklerden koparak Ajkor köyü civarına dağın arkasına düşer. Ajkor, iki günlük yol uzaklığında olmasına rağmen çarpmanın sesi bir gök gürültüsü gibi duyulur. Elir ve Vardar ayağa fırlamış bulurlar kendilerini. Yokluğu fark edilecek diye korkan Elir var gücü ile köye doğru koşar. Vardar ise bir süre bekler, ufukta görünen kızıl-turuncu ışık onu büyülemiş gibidir. Kjornar’da herkes ayağa fırlamıştır. Köyün şamanı olan Vanna, elindeki kemikleri paçalarına kadar girdiği denize doğru atar. Tüm kemikler yüzeyde kalır, hiçbiri batmaz. Vanna, köy halkının meraklı gözlerine doğru döner, doğuştan eğri oldukları için acınası açılarda açabildiği iki kolunu yukarı kaldırmaya çalışırken yüzü acı ile buruşur, tuz tadı ile kuruyan dudakları incecik açılır ve çatal sesinin elverebildiğince cartlak bir yükseklikte bağırmaya çalışır “KAÇIN”. Herkes donakalır, bugüne kadar hiç yanılmamış olan şaman yutkunur ve tekrar bağırmaya çalışır “KAÇIN”. Bu kadar acil, bu kadar şu anı anlatan bir durugörüyle hiç karşılaşmamışlardır. Kaçmak! Niye? Nereye? Kjornar bir anda bir deliliğin merkezi olur. Kimisi iç çamaşırları ile ormana koşar, kimileri en değerli eşyalarından ayrılamaz ve onları da alabilmek için evlerine koşar, bir grup uzun teknelerden birine çıkar ve gelmek isteyenlere yardıma çalışır. Köyün reisi ve Elir’in babası olan Eelkon, devasa gürzünü almak ve gümüş kakmalı zırhını kuşanmak için 6 fedaisi ile birlikte uzun eve doğru seyirtirken, içinden Vanna’nın yarattığı kargaşayı ona ödeteceğine dair Odin’e yeminler etmekte, bir yandan da Vanna’nın tüm akrabalarını yüksek sesle anmaktadır. Nereden geliğini göremediği bir ok demeti üzerlerine yağar. Eelkon inanmaz gözler ile göğüsünden dışarı ters olarak çıkmış gibi bir anda var olan 4 okun tüylü arka uçlarına bakarken bulur kendini. Ağzına kan tadı gelir, kendi kanı. Fedaileri çoktan yere çökmüş ölmektedir. Eelkon inanmaz gözlerle kendisine doğru koşan Elir’e doğru elleri uzatır ve yere iki dizinin üzerine çöker. Ormandan fırlayan devasa savaş atlarına binmiş, hayvan kafalarını miğfer yapmış bir viking akıncı grubu cehennemden çıkmışcasına Kjornar’ın üzerine çöker. Elir, babasına sarılmak ister, ama aralarında Eelkon’un göğüsüne saplanmış oklardan oluşan bir engel vardır. El ele tutuşurlar, Elir gözyaşlarına boğulur. Yavaş çekim bir katliam yaşanır etraflarında, görebildikleri kadarı ile Vanna dışında herkes insanlık dışı bir hiddetle parçalara ayrılır; öldürülmezler; paramparça edilirler ve kazananlar kaybedenlerin kanlarını içer…
5 Frozen Rebel Against Asgardon Dina Erad™ D&D 3.5 Generic – Norse 3-5 Düşük
“Midgard’da 3 mevsim vardır: ilk kış, kış ve son kış” der Ozan Jönsklir’in epik şarkısı. Buz tutmuş bu topraklarda kar fırtınaları sonsuz gibi, denizlerse bir yolculuğu neredeyse imkansız kılmakta. Ama Midgard’daki hayatı asıl zorlaştıran şey ne iklim koşulları, ne de çevre. Açgözlü ve güce doymayan büyücü Asgardon bu topraklardaki hayatı emip, masumları ölüme mahkum etmekte.

Birçokları bu kaderi kabullenmiş ve ölümünü bekliyor olabilir. Ama bazıları bu kadere karşı çıkmaya kararlı görünüyor. Midgard’ın güneyinde küçük bir kasabada gizli bir örgüt Asgardon’a baş kaldırmaya hazırlanıyor. Asgardon ile baş etmek kolay olmayabilir ama bir grup genç ölümü bile göze alarak zırhını, kılıcını ve büyü rulolarını hazırlamaya başladı bile. Siz de sevdiklerinizle vedalaşın, rünlerinizi hazırlayın, kılıcınızı kuşanın ve bu donmuş maceraya dahil olun!

Bu oyunda, oyuncular 3 level önceden hazırlanmış karakterleri oynayacak olup daha önceden oyun deneyimine ya da D&D bilgisine ihtiyaç yoktur.

6 We Be Dragons Fatih Tepgeç Pathfinder RPG 3-5 Tecrübesiz

Balthazar Barrick, köyü bir ejderha tarafından harap edildiğinde yalnızca bir çocuktu. Yaşadığı bu trajik olayın ardından bütün ejderhaları yok etmeye and içti ve ilerleyen yaşlarında Wyrm Mezhebini kurdu. Kendisi gibi fanatik diğer paladinlerin de katılımıyla kurduğu bu cemiyetle iyi kötü ayırmadan tüm ejderhaları avladı. Emir Eri Elbin isimli bir buçukluk, efendisinin fanatizmine içten içe karşı çıkmaktaydı. Balthazar’ın dokuz ejderha soyunun tamamını ortadan kaldırırken, Elbin her yuvadan bir yumurta alıp vahşi doğaya saklanmıştı.

Yumurtadan çıkan yavru ejderhalar türlerinin son örnekleriydi.

Elbin, 15 yıl boyunca bu dokuz yavru ejderi kendi çocukları gibi yetiştirdi. O ve ailesi ormanın derinliklerinde uygarlıktan uzaktaki bir yerde, kendi isimlendirmeleriyle Scalehearth’da yaşamlarına devam ettiler. Onlar bir aileydi ve aile onlar için herşeydi.

Ancak sorunlar ortaya çıkmaya başlamıştı. Scalehearth’tan sadece birkaç kilometre uzaklıktaki ticaret rotası son aylarda hızlı bir genişleme geçirdi. Elbin’in sıkça yaptığı uyarılara rağmen çömez ejderhalar, ticaret yolunu kullanan kişiler tarafından görülmeye başladı. Ejderhalar hakkında dedikoduların yayılması an meselesiydi.

Oyunculara hazır ejderha karakter kağıtları oyun günü temin edilecektir.

7 The Mirror Crack’d Nisa Durdu World of Darkness Changeling: The Dreaming 3-5 Düşük
A giant magic mirror hanging in the liege’s treasure chamber has mysteriously shattered. All of the pieces of the mirror, except one, have disappeared. The court treasurer explains that the mirror contained 100 special dream-worlds. After a little experimentation, the characters discover that their mirror-shard enables them to travel into some of these dream-realms to hunt for other exits.
8 In search of Mjolnir * N. Efe Kayalı™ Mage the Ascension World of darkness 3-5 Orta
Dünya’daki büyülü gücün azalmasıyla, bir grup büyücü çareyi efsanevi eşyaların enerjisini tüketmekte bulur. Thor’un silahı Mjolnir yeni hedefleridir. Silahı ararken başlarından geçen olaylar onları bir yandan hayatta kalmaya çabalarken bir yandan da gerçekliğin tamamını etkileyen kararlar vermek zorunda bırakır.

Oyun puzzle/roleplay ağırlıklı olacaktır.

9 Karanlığa Yolculuk * Serap Dinçel™ d20 Star Wars 4-6 Orta
https://brorlandi.github.io/StarWarsIntroCreator/#!/AKhTp1Z3xa8WwjGF8ypJ
(linkten izlemeniz tavsiye edilir, link çalışmıyorsa tanıtım yazısı aşağıdadır)Şansölye Palpatine’in kendini İmparator ilan edip Galaktik İmparatorluğu kurmasıyla savaş sona ermişti ancak Order 66 ile ihanete uğrayan Jedi için hayatta kalma mücadelesi yeni başlıyordu. İlk dalga ile birçok Jedi hayatını kaybetti. Kurtulanlar, kimliklerini gizleyerek galaksinin dört bir ucunda saklanmaya başladı.İmparatorluğun kurulmasından bir süre sonra bu baskıcı yönetiminin sona ermesi gerektiğini düşünen gruplar ortaya çıkıyordu. Order 66’dan kurtulmayı başarmış bir grup padawan aldıkları istihbarat ile Coruscant’taki İmparatorluk Sarayı’nda bir Jedi’ın esir tutulduğunu öğrendiklerinde görevleri önlerinde belliydi…
10 Where Frost Giants Dwell Kadircan Becek™ Victoriana Airship Pirates 4-5 Düşük
‘Onu Skapta Köyü harabeleri yakınında bulduk’ dedi Sigbrand Jorundsson,’ Donarak ölmüş. Üstünden birkaç garip eşya ve belge çıktı.’ Bir ID card, bir mektup ve 3 tane de fotoğraf çıkarır. ‘İmparatorluğun Araştırma Merkezlerinden birinde görevliymiş. Kattegat körfezi yakınlarında’ Birasından son yudumu alıp garsona işaret yaptıktan sonra, ‘İmparatorluğun eski çağlarda yaşayan hayvanları geri getirdiğini biliyordum ama mitolojiye el atacaklarını bilmezdim’, Çıkardığı resimlerden birini göstererek, ‘Onlar zamanında Midgard’ı ve rünleri bize bahşeden Yüce Odin’in baş düşmanı Buz Devleri’ni üretiyorlar. İşte bu yüzden kardeşlerim, Odin’in adıyla onları bu dünya üzerinden silmenizi istiyorum. Thor’un gazabı üzerilerine olsun, Tanrılar bu zorlu görevde size yol göstersin.’
11 Operation Hipposandal Ozancan Altun™ D&D Equestria 3-7 Orta
“Power Ponies” çizgi romanının gücünü gören Twilight Sparkle, “Enchanted Comics” dükkanını incelemek üzere bir araştırma başlatır. Araştırma ilerledikçe çeşitli kayıp ve intihar vakalarının bu çizgi romanlarla bağlantısı ortaya çıkmaya başlar. En sonunda büyün bu suçlarla bağlantılı olan çizgi romanların yazarı ve çizeri Stan Kirby’nin yeri bulunmuştur, Horseshoe Bay’deki özel bir yat. Stan Kirby’yi bulmak ve onu adalete teslim etmek için Prenses Luna’nın emriyle oluşturulmuş olan M.A.R.E (Mega Awesome Rainbow Elites) β takımı görevlendirilmiştir.
12 Puzzle of the Songmaster * Barış Dedekargınoğlu™ D&D 3.5 Dragonlance 3-4 Tecrübesiz
Her sene olduğu gibi, vakit yine windsong ayının ilk haftasına geldi ve kenderler Ziyaret Günü Festivali için hazırlıklarına başladılar. Ve her sene olduğu gibi evlerinde komşuları için çeşitli sürprizler hazırlamaktalar. Ama her kenderin aklındaki soru şüphesiz şu: Acaba bu sene kimse şehrin lideri Kronn Thiskleknott’un evindeki bulmacayı çözüp kenderlere vaat ettiği büyük ödülü kazanabilecek mi? Bu bulmacayı son 10 yıldır kimse çözemedi ne de olsa …

Oyuncular Kronn Thiskleknott’un bulmacasını çözmeye çalışan bir grup kenderi oynayacaklar.

Not:

Oyun lighthearted olup puzzle ve roleplay ağırlıklıdır.

Oyun için deneyim gerekli değildir, gerekli kurallar ve oyunun işleyişi oyun başında anlatılacaktır.

13 Eyes of Ashildr Işıl Biçer™ BRP Diablo 4-6 Tecrübesiz
Zaman: Diablo 3’ün öncesi

Yer: Diablo evreni olan Sanctuary’nin kuzeyi

Not: Yiğitlik, nefret ve intikam hislerinin ağır basacağı bir oyunla karşılaşacaksınız. Oyunda “azıcık” gore öğeler bulunacaktır. Diablo evreni bilgisi gerekli değildir.

14 Terror at Heodur’s Pass Berkay Ozar™ D&D 5th Edition Forgotten Realms 4-6 Düşük
Abeir ve Toril gezegenleri tekrar ayrılması Diyarları bilinmez bir kaderle başbaşa bıraktığında sorunlar yalnızca büyük kahramanları ve geniş savaş alanlarını bulmuyordu. Bu olayların sonucunda Heodur’s Pass kasabası da kıtlıkla yüzyüze geldiğinde daha önce hiç karşılaşmadığı başka bir bela daha dayandı bu görece önemsiz kasabanın kapısına. Bakalım kahramanlarımız gizemi çözüp kasabayı büyük bir tehlikeden kurtarabilecekler mi?
16 Kaybolan Saga Can Deniz Çam™ D&D 3.5 Darksun 4-7 Düşük
Sıcağın, sadece gökyüzündeki kızıl güneşten değil, yerdeki kumlardan da yansıyarak yaktığı ve esen rüzgarın kaldırdığı kumların çıplak baldırlara saplandığı bir sabah kayalıkların üzerinde, çöl kıyafetlerinin içinde iki elf konuşuyor. Gezgin gibi görüneni, oğlunun kamptan kaçtığını, nereye gittiğini bilmediklerini ve bu macerasının Athas’ı dolanan sayısız tehlikelerden birinin midesinde bitmesini istemediğini anlatıyor. Savaşçı gibi görüneniyse soruyor, “”bu bizi niye ilgilendirsin.”” Gezgin olan paradan ya da ailelerden bahsederek sonuç alamayınca, çöl rüzgarlarında kaybolacak bir sesle fısıldıyor “”onur borcumuz olacak””. Savaşçı elf gülümseyerek cevap veriyor, “”Merak etmeyin şef, Kan Xerichoları Kabilesi, oğlunuzu bulacak.”” Bizler de Kan Xericholarının şefin oğlunun peşindeki macerasını oynayacağız.

Darksun settinginin konu aldığı gezegen olan Athas, elflerin dans edip cücelerin maden kazdığı alışıldık fantastik dünyalardan farklıdır. Burada, elfler haydut, cüceler kılsızdır ve ölmekte olan dünya çöllerle, umutsuzlukla kaplıdır. Kan Xericholarıysa Athas’ın çorak ve sonsuz topraklarında, iyi ya da kötü (çoğunlukla kötü) ün salmış bir bir elf savaşçı kafilesidir. Eğer iyilerin kötüleri yendiği, prenseslerin kurtarıldığı, ay ışığında şarkı söylenen mutlu maceralar arıyorsanız, bu aradığınız oyun olmayabilir, ancak kötülüğn binlerce yıl önce kazandığı ölmekte olan bir dünyanın kahramanları olmak istiyorsanız, bu oyun tam size göre.

D&D ve Darksun bilgisi gerekli değildir, inglizce bilmeniz gerekli değildir ama, kuralları anlamanızda faydalı olur. Karakterler oyun günü dağıtılacaktır.

17 Takip Adilcan Uğurlu™ Custom Avatar TLA 3-5 Tecrübesiz
Dünyanın farklı köşelerinden alışılagelmemiş bir ekip amaçları birbirinden farklı olmasına rağmen aynı yoldan gitmeye karar verirler. Amaçlarına ulaşmaya çalışırken kendilerini birçok maceranın içinde bulurlar. Farkında olmadan Toprak Krallığının en nüfuzlü üyelerinden birine kafa tutmaktadırlar.
18 A Lucky Man * Mehmet Tamur™ D&D 3.5 Generic/Dungeon Crawl 4-6 Düşük
Yavin: Depremden sonra bağlı tepelerin karşı yamacında yarıklar oluşmuştu. Ben 5-6 metrelik yarıktan aşağı indim. Odada bir sandık vardı. Sandık üzerinde bir kolye ve para buldum ama sandığı açamadım. Daha sonra yaşlı bir adamın geldiğini gördüm. Kaçtım. Çevrede başka defineler olduğunu düşünüyordum. Bulamadım. Tuhaf bir yaratıkla savaştım. Zor kaçtım. Sonra eve dönmek için geri yürüdüm. Kör adamı gördüm. Adamı sessizce takip ettim. Bazen duraksayıp çevresini dinliyordu. Çok dikkatliydim. Rüzgar kokumu taşıyor diye düşündüm. Bir ara beni gördüğünü düşündüm… Çok korktum ve daha da uzak durdum. Geldiğim delikten çıkmak için malzemem yoktu. Adamı uzaktan takip edip çevresinde dolaştım. Bana bulaşmadı ya da fark etmedi. İki gün böyle tünellerde saklandım.

Şarkı söylediğiniz gün sizi dinliyordum. Yanınıza gelemedim. Bana hırsız dersiniz diye… Gitmenizi bekledim. Ertesi gün kayboldunuz. Nereye gittiğinizi bulamadım. Ama adamın elbiselerini sakladığı yeri buldum. İçine onlarca mücevher dikili bu kaftanı buldum. Tünellerin içine doğru sizi aramaya gittim. Tünellerden çok farklı bir dünyaya geçiş oldu. Kalabalık, pis ve karmaşık bir dünya… O dünyada o kadar çok detay ve karmaşa vardı ki, bizimkinin gerçek olmadığını anlıyorsunuz. Döndüğümde kör adamın kim olduğunu ve ne istediğini de öğrendim.

Şimdi anlatacaklarım önemli. İlk evren yaşlandı ve çok güçlü varlıklara ev sahipliği yaptı. Gerçek evren ölmeye başladığında bu tanrılar alternatif evrenler yaratmaya başladılar. Yaşam ve mükemmellik için biraz kaosa izin verdiler. Bütün alternatif evrenlerde kaos da oldu. Ancak çeşitlilik hepsinde kısıtlı. Bizim dünyamız da bu kurtarma sandallarından biri. Yaşadığımız dünya sanırım bitkilerin ve hayvanların idealarına ev sahipliği yapıyor. Gerçek evren yıkılırken bazı tanrılar buradaki düzeni korunmaya çalışıyorlar. Ancak kaos izin vermiyor. Yeni evrenlerdeki mükemmellik devam ediyor ama yıkılan evrenin bizi yutması an meselesi. Nazoran bu dünyaya kaos ve yıkım getirirse tanrıların ilk evrene yardıma gideceğini düşünüyor. Ben gerçek dünyayı gördüm. Korkunç bir yer. Bizim kendimizi korumamız gerekir.

Sen yalancının birisin.

Güvenilmezsin çirkinsin.

Köpek gibi nefesin

Beni seviyor musun diye sorsam evet der misin?

Oyunda büyük bir hikayenin kıyısında küçük rolleri olan karakterler var. Klasik bir DND oyununa ayrıntılı yan hikayeler, bolca bilmece ve farklı role play sahneleri eklendi. Test oyunu 15 Nisanda yapildi (yapilacak).

19 Svalinn Must Fall Serdar Üşenmez™ Storyteller (20th Anniversary) World of Darkness 3-5 Düşük
Karakterler:
* Yoga eğitmeni ve dövüş sanatları ustası (Akashayana)
* Ekstrem spor meraklısı (Cult of Ecstasy)
* Dövme sanatçısı (Dreamspeakers)
* Modern dans sanatçısı (Euthanatos)
* Özel kuvvet mensubu asker (Order of Hermes)
* Fizikçi, mucit ve cosplayer (Society of Ether)
* Programcı, bilgisayar dehası (Virtual Adepts)
Oyun Tanıtımı
Svalinn, Dünya’yı Güneş’ten koruyan, dağları ve denizleri kavrulmaktan koruyan kalkan. Efsaneler bazen biraz abartılı olsa da, Güneş’in gücünü soğurarak kullanabilen bir kalkan, gerçekten de eskinin büyücü ve zanaatçileri tarafından yapılmıştı. Fakat eserlerinin bundan asırlar sonra, Dünya’yı büyücülerden ve diğer tuhaf şeylerden arındırarak kendi düzeni altında idare etmek isteyen Teknokrasi tarafından yine büyücülere karşı kullanılacağını düşünmemişlerdi.Bu tehdide karşı koymak üzere Dünya’nın birçok yerinde büyücüler harekete geçmektedir. Umutlar tükenmekteyken Hong Kong açıklarında gerçekleşen bir deniz kazası, olası bir kurtuluşa işaret edecektir. Bir grup genç büyücü de bu işareti takip etmek ve gerçekten bir kurtuluş olup olmadığını öğrenmek üzere görevlendirilir.Karakterler oyun günü verilecektir. İyi eğlenceler.
20 Mist Home A. Emre Çobanoğlu™ D&D 3.5 Earth 6th Century 4-8 Düşük
Güneyden geldiler
Yeşil ve sıcaktan
Tanrı yiyenler
Korkunç ve acımasız
Aesir’in korudukları
Gittiler kuzeye
Şanslarını denemeye
Canavarlar vardı
Ruhları olmayan
Nefesleri keskin
Nidhug’un çocuklarıBir takım ev yapımı kurallar ve düzenlemeler mevcut. Karakterler oyun başında verilecektir.Güzel bir oyun olması umuduyla, oyunda görüşmek üzere.

Karakterler
Berserkr
Skald
Seidr
Drengr
Rekkr
Vaskr
Mannhundr
Völva

21 Dark Nights Upon Us Anıl Utku Ilgın™ Call of Cthulhu 7th Edition Cthulhu Dark Ages 4-6 Tecrübesiz
Sene 1082, Kuzey Almanya dolayları. Germen kavimlerinin diğer kavimlerle yaşadığı mücadeleler ve kabilelerin birbiri ile olan çatışmaları bölgedeki gerilimi oldukça artırmaktadır. Bununla kalmazmış gibi aniden bastıran sert kış insanları harap etmekte, kıtlığın neredeyse kapıya dayandığı bu günlerde herkes bir ölüm-kalım mücadelesi içindedir. Yiyecek kıtlığına çözüm bulmak için dönüşümlü olarak ava çıkan kabile üyeleri, bir sonraki dolunay vakti ava çıkacak olan ekibin yaşayacaklarının, Germenlerin kaderini tayin edeceği bir olaylar silsilesi olacağını bilmeden yataklarında uyumaktaydı. Kader ağlarını örmüş, sonu gelmez kış yaklaşmakta ve bütün Germen kavimleri kaçınılmaz olan sona adım adım yaklaşmaktadır.
22 Metal Tanrısı Fırat Ağış™ D&D 5e Generic 3-5 Tecrübesiz
Yıllar yılları, yüzyıllar yüzyılları kovaladı ve tekrar zaman geldi. Her bin yılda bir olduğu gibi metal tanrısı Dio sanatçılar şehri Milon’dan aşağı diyarlara inecek ve yüzyıl sürecek bir turne yapacak. Metal golemlerden, yüksek meleklerden ve metal perilerden oluşan grubu Kara Sabah’a eşlik etmek için tarihin en iyi müzisyenlerinden oluşan 99 grup bir araya geldi ama akıllarda bir soru var. Bu turneye kim açılış grubu olarak eşlik edecek, 99 gruba 100. olacak, ölümsüzlüğe erişip Milon’a yükselecek, bir efsane olarak kitaplara geçecek?

Oyuncular:
İnsan- Bard- Elektro Gitar
Dragonborn- Sorcerer- Solist
Tieflig- Warlock- Bass
Goliath- Barbarian- Bateri
Dwarf- Cleric- Elektro Gitar
(Karakterler 3 leveldir.)

23 İzlandanın Birleştiricileri Hüseyin Berkan Ortakan™ Basic Roleplaying İzlanda M.S 999 3-5 Düşük
Ülkemizin yalan tanrıların hizmetine girmişler tarafından işgale uğraması diyarı ikiye böldü. Kimilerimiz onların hakimiyetine girmemizi, kimilerimiz onları topraklarımızdan def etmemizi savunuyorken, bu bölünmüşlükle düşmana karşı koyamayız. İzlanda’nın birleşip kafirlere başkaldırma vakti gelmiştir.
24 Void Tree Yasin Güzel Custom ? 3-6 Yüksek
Elder Lich Aemon yeniden hayat bulur krallık ağır vergiler almaktadır Aemon köyleri gezip sadece%1 vergi toplar ve karşılığında ölülerini ona vermelerini ister
25 Rogue 2 * Efe Cengiz™ Star Wars d20 (2002) Star Wars 2-4 Tecrübesiz
Funda Bubu, eski bir Kitonak senatör, elinde isyanın çok işine yarayabilecek bir bilgi olduğu iddiası ile asilerle bir buluşma ayarlamak ister. Bunun bir tuzak olabileceğini düşünen asiler, sonunda buluşma noktasına geldiklerinde stormtrooperlar tarafından dışarı sürüklenen senatörü görürler. Etraflarında alt edemeyecekleri kadar fazla stormtrooper olduğundan trooperların gemilerinden birine bir izleyici yerleştirip ayrılırlar. Stormtrooperlar Bubu’yu Oovo IVün hapishane ayına götürmüştür.

Bubu’nun elindeki bilginin değerinin, imparatorluğun onu yakalamaya gösterdiği çaba ile doğru orantılı olduğunu düşünen asiler, Hapishane aya sızıp, Bubu’yu bulup, gerekli bilgiyi alıp İsyan’ geri yollaması için eski bir imparatorluk ajanı, bir asi pilot, bir protokol ve bir bakım droidünden oluşan bir ekibi Oovo’ya yollar. Bilmedikleri ise, İmparatorluğun kendi ziyaretçilerinin de o gün Bubu ile randevuları olduğudur.

Açıklama: (Oyun, Rogue One denen fiyaskodan sonra “”güzel bir star wars casusluk hikayesi nasıl olurdu?”” diye düşünülerek yazıldı. Kavga ve dövüşten çok ikna, yalan söyleme ve genel olarak roleplaye dayalı olacak. Bir star wars oyunundan beklediğiniz ışın kılıcı helikopterleri ise bu oyun size sıkıcı gelebilir. Ancak beklentiniz bir imparatorluk üssünün içinde fark edilmeden dolaşmaya çalışmak ve bunu yarattığı sorunlarla uğraşmak ise, bu oyun size göre.)

26 Warriors Beyond Death * Eyüp Emre Erdem™ D&D 3.5 GENERIC 4-6 Tecrübesiz
Kılıçlarınızı hazırlayın Thor’un savaşçıları. Yüce Odin’in emriyle, Valhalla’nın salonlarından yeryüzüne inip düşmanlarınıza korku, dostlarınıza ise güven vereceksiniz. Kafirlerin kıyamet olarak bildiği büyük savaşta Odin’in adını haykırarak baltalarınızı düşman kanıyla ıslatacaksınız. Sizler kıyameti durduranlar olacaksınız.
27 Coming of Age Batur Zafer™ D&D 3.5 Dragonlance 3-5 Tecrübesiz
Jötnar arasındaki sakin ve öğretici 20 yıllık hayatınız boyunca bu anın geleceğini biliyordunuz. Sizlerin de bir yetişkin olarak kabul görüleceğiniz, sonunda atalarınız atalarının tarihini öğrenme şerefine erişeceğiniz, kendinizi ailenize kanıtlayabileceğiniz ve bu koca dünyada bulunma nedeninizi öğreneceğiniz o an gelmişti artık. 20 yılın bu kadar hızlı geçeceğini düşünmemiştiniz ama buna hazırsınız. Yetişkinliğe ilk adımızı atmanızı sağlayacak bu ölümcül ritüelde ataların üstünüze göndereceği her şeye hazırsınız. Size öğretilecek vahşetlerin ve karşınıza çıkacak deliliklerin iç huzurunuzu bozmasına izin vermeyeceksiniz. Jötunn toplumunun iyilik ve huzur dolu bireylerinden biri olma vaktiniz geldi artık.

Çocuk Buz Devi Sorcerer 1
Çocuk Buz Devi Fighter 1
Çocuk Buz Devi Ranger 1
Çocuk Buz Devi Rogue 1
Çocuk Buz Devi Cleric 1

28 Evgir Unslaad Metin Akpınar™ Basic Role Playing (BRP d100) The Elder Scrolls 3-6 Tecrübesiz
Su’um ahrk morah. Sahrot paah hi fen luft. Zu’u ofan niin di kogaan. Fod nust hon hi zaan, nust fen bovul!

Eskinin lisan büken kahramanları! Damarlarınızda dolaşan atalarınızın kanı, ciğerlerinizi dolduran anne tanrımız Kyne’ın kutsadığı temiz hava, baba tanrımız Shor’un kemikleri olan bastığınız toprak ve Atmora’nın söndürülemeyecek ruhu sizi göreve çağırıyor.

Ejder savaşı bütün şiddetiyle devam ederken, dünyayı yiyip biterecek ve sona erdirecek Alduin’i durdurmanın tek yolu var. Yaşlı Felldir, yoldaşlarından habersiz bir şekilde en kötü ihtimale hazırlanmak için bir plan kurdu, ve sizi çağırdı…

Oyunda savaş tasviri olarak bazı gore öğeler olacaktır.

29 Bekledim de Gelmedin İzel Çelik™ D&D 3.5 Dark Sun 3-5 Düşük
Athas, hayatta kalmanın her yiğidin harcı olmadığı, kapı gibi adamların bile zar zor yaşadığı bir yer. Yiyecek yemeğin, içecek suyun zor bulunduğu bir dünyada, kim onur konuğu olduğu bir şölene haber vermeden katılmamazlık eder ki? Sizler de bu sorunun cevabını merak eden Gümüşipek Ticaret Evi tarafından, Nibenay’a, Bakırpirinç Ticaret Evi’ne gönderilen çalışanlarsınız. Ortada bir anlaşmazlık var gibi, bakalım bunu barışçıl bir biçimde çözebilecek misiniz?

*: Testplay’i yapılmıştır.
™ ODTÜ BKFT GM’i